Jumaat, 6 September 2013

2013 tahun penuh pengalaman, senyuman, tangisan dan ketawa

Salam buat teman... lama benar tidak mencoret di halaman ini.. tiba2 rasa rindu dan tehambat kerinduan di hati.. mungkin ada hikmah, tahun 2013 tahun yg banyak membuat tangisan di kelopak mata dan di hati saya.Tak mengapa, mungkin itu jalannya, saya lalui saja. Apa jua rintangan dan halangan yang mendatang akan saya hadapi dengan tabah. Semua yg ada di sisiku saat ini, amat aku harapkan doa kalian, mungkin aku takkan lama bernafas di muka bumi ini.. kerna waktu sudah terlalu suntuk buatku. Khabar itu menghambat aku, dan menjadikan aku mahu kalian membenci akan diri ini.. Maaf sekali lagi. bukan bermaksud untuk melukakan hati kalian, tetapi aku tak mahu tangisan kalian mengiringi pemergianku kelak.. aku mahu pergi dengan senyuman dan ketenangan. Jika ada yg aku buat kalian terasa maafkan aku kawan.. niatku hanya satu, supaya sedikit demi sedikit kamu bisa melupakan aku.. itu sahaja.. Salam kerinduan dari ku untuk kalian.. Nora

Tiada ulasan:

Catat Ulasan